13 Ekim 2015 Salı

Dudak bakımının vazgeçilmezi: Blistex Medplus Lipbalm

Blistex Medplus



Blistex markasını çoğumuz biliyoruz artık, dudak bakımında popüler marka olan Blistex Medplus'ı denemeyen var ise yazımı okumaya davet ediyorum ☺️

Şu sıralar oldukça popüleritesini yükselten Medplus'ı kullanıpta beğenmeyeni ben görmedim. Gratis alışverişim sırasında oldukça ucuza aldığım bu ürüne hayran kaldım diyebilirim. Normalde 7- 8 TL olan ürünü ben 3 lira gibi bir rakama almanın mutluluğunu yaşadım ☺️



Üzerine konuşulan tüm övgüleri hakeden bu ürü beni benden aldı diyebilirim. Dudaklarınıza uzun süreli bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük kazandırmak istiyorsanız mutlaka deneyin. Çünkü sürdüğünüz ilk saniyelerden itibaren artık vazgeçemeyeceğinizi anlayabilirsiniz. İçinde bulunan Mentol ile dudaklarınıza inanılmaz bir ferahlama verirken, dudak dolgunlaştırıyor diyenlerde bir hayli fazla. Ben henüz bu etkisini görmedim. ☺️


Blistex Medplus


Çok fazla kuruyan dudaklara sahipseniz, ve bazı sivilce ilaçlarının yani roaccutane gibi yan etkisi dudakalrı çatlatmaya ve kurutmaya yönelik bu sorununa çözüm olarak kullanabilir, her mevsim yanınızda taşıyabilirsiniz. 

Beğenmediğim özelliği ise stick şeklinde bir lipbalm olmadığı için elinizle sürmeniz gereken bir ürün olan Blistex medPlus bu özelliği ile hijyen konusunda benden eksi alsada kulak çubuğu yardımıylada sürebilirsiniz. Son olarak yapısına değinecek olursam, oldukça ince bir yapıya sahip vazelin gibi görünsede, inceltilmiş ve hafif parlaklık veren MedPlus bu özellikleriyle benden onayı almış durumda 😉

Peki sizin Blistex Medplus hakkındaki görüşleriniz nelerdir? Benimle paylaşırsanız sevinirim 😉

Sevgilerle... 🍒

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder