19 Ekim 2015 Pazartesi

Garnier Arındırıcı Tonik deneyimim

Garnier arındırıcı tonik


Size son zamanlarda aldığım, çokta beğendiğim bir ürün olan Garnier Arındırıcı Tonik'ten bahsedeceğim. 

Benim cildim karma olduğu için, karma ve yağlı ciltler için olan matlaştırıcı iddiasında bulunan ve içerisinde Paraben olmayan bu harika ürüne bir değinelim.

Garnier'ı 5 sene önce devamlı kullanan biriydim ama memnun kalmamıştım o zamanlar, şimdi tekrar bir dönüş yapayım dedim aklımda soru işaretleri ile beraber. Bu mucizevi ürün beni baya yanılttı diyebilirim. Ben içerisinin yeşil çay özlü olmasına vurulmuşken, şimdilerde bitmesin diye uğraşıyorum. Bittiğinde Garnier'ın diğer ürünlerini de mutlaka ve mutlaka alacağım. 



Garnier Arındırıcı Tonik cildinizi biraz yakıyor, ama kızarıklık oluşturmadan, hassas gözleri de etkiliyor. Kokusunu beğenmeyenler bir hayli fazla olsa da ben o temiz kokusuna bayıldım. Vaadettikleri de sizi cezbedebilirki bir çok bayanın ortak noktası olan gözenekleri kapattığı, makyaj kalıntılarını temizlediğini (gerçekten muhteşem temizliyor), cildi matlaştırdığını iddia ediyor. Harika bir rötüş diyebilirim size. Cildinizi temizleme jeliyle yıkadıktan sonra, bu toniği kullandığınızda cildiniz, kalıntılardana arınarak, o temizliği hissedebiliyorsunuz. En çok beğendiğim özelliklerinden bir tanesi, gerçekten matlaştırıyor, fazla yağı alıyor ve geriye kesinlikle kuru bir cilt bırakmıyor, hafif parlayan bakımlı bir cilde merhaba diyorsunuz. Ardından çok kuruduğunu hissederseniz, nemlendirici bir kremde sürebilirsiniz. Zaten nemlendirici sürmeyi asla ihmal etmeyin, yağlı cildiniz de olsa kesinlikle sürün. 


Garnier arındırıcı tonik



Gratis'ten de bulabileceğiniz bir ürün olmakla beraber ben indirimli zamanında 15 TL gibi bir fiyata almıştım sanırım. 
Garnier arındırıcı tonik

Son olarak sizlerinde görüşlerinizi merak ediyorum, Garnier'ın diğer ürünlerini kullanıp memnun kalan oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum☺️

Sevgilerle...😊❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder