26 Ekim 2015 Pazartesi

PROCSIN Leke Karşıtı Güneş Kremi Deneyimim

procsın güneş kremi

Merhabalar, Bu kez size Nisan ayından bugüne kadar kullandığım güneş koruyucum olan Procsin güneş koruyucusundan bahsetmek istiyorum.

Eczaneye başka marka güneş kremi almak için gittiğimde Eczacı hanımın bana Procsin'i önermesi ile birlikte bi deneyelim bakalım diyerek aldım.


Önceki kremim sıcak kış farketmeden, ciltte yağlı bir görüntü bıraktığından pek memnun değildim açıkçası. Ben biraz daha fazla emilen bir ürün arayışları içerisindeyim. Yüzeyde kalan ürünleri sevmiyorum. Procsin'in kötü yanından başlamak gerekirse terlediğinizde elinizle yüzünüzü silmeyin :) Sanki pudranızı siliyormuşssunuz gibi oluyor. Onun yerine tazeleyin. Fazla emilmemesi kötü yanı olmuş. 



İyi yönlerine gelecek olursak öncelikle şu zamanda ürün alırken daha çok bitkisel ürünlerden yana tercihinizi kullanın. Kimyasal ürünleri kullanımlardan sonra sizi istemediğiniz yerlere götürebilir ki, Güneş koruyucularının faktörleri arttıkça, kimyasal oranlarıda paralel olarak artıyor.

Bu güneş kremlerinin maalesef bir kötü yanı daha var ki, benim başıma geçen sene geldi. Vücudun D vitamini sentezleme yeteneğini ortadan kaldırıyor. Ve güneş kremleri içerisinde bol miktarda A vitamini barındırdığından karaciğeriniz aşırı miktarda yorulabilir. 

Güneşin zararlı ışınlarından korunmak için yazın kesinlikle 11- 15 saatleri arası dışarı çıkmamak veya kendinizi güneşten korumanız gerekir. Dışarı çıkarken özellikle kimyasal meteryallerin bulunduğu ürünlerden uzak durmalısınız, bunun yerine ne kadarı doğru ona siz karar verin ama bitkisel içerikli ürünleri tercih edebilirsiniz. Çünkü son zamanlarda bitkiler içerikli bir çok ürün piyasaya girdi ki, herkes tabiata yönelmiş durumda.

Sıra geldi kullandığım PROCSIN leke Karşıtı Güneş kremi deneyimimi paylaşmaya. :) Bu ürün sizi sadece UVA ışınları değil UVB ışınlarına karşı da koruyor. Bitkisel içerikli bir ürün olmakla beraber leke giderici etkiye sahip olduğunu iddia etti. Ama benim hafif sivilce lekem vardı ve düzenli kullanmama rağmen pek onda etkisini göstermedi :) Aloe Vera içeriği ile de tüm cilt tiplerine uygun. Pürüzsüzlük ve nemli bir cilt verdiği de deneyimlerim doğrultusunda benden tam not alamadı. Emilimi eksik :)

Güneşe karşı hassas cildimi inanılmaz korudu diyebilirim. Çünkü daha önce çok ünlü bir markanın güneş kremini kullanırdım ama bir saat sonra cildimde kaşıntı kızarma olurdu. O ürünü kullandığıma gerçekten pişmanım. Ama PROCSIN mükemmel bu konuda. Sizinde güneşe karşı hassasiyetiniz, kabaran bir cildiniz var ise hemen gidin alın derim :)

Son olarak anti bakteriyel özelliğinden bahsetmek istiyorum. Bir çok Güneş Kremi siyah nokta yapar ama bu üründe ben böyle bir şey görmedim. 

Umarım siz de memnun kalırsınız 
Sevgilerle...


3 yorum:

  1. Merhaba Ben bu kremi yeni aldim Ama içindekiler kısmında hiçbir vitamin yer almıyor içinde e vitamini olmaya bir krem istiyordum bu kremde e vitamini var mi cevap verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. E vitamini içerip içermediğini söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
  3. Hiç memnun kalmadım cildimi mahvetti lekelenmeler ve kızarıklık yaptı hiç tavsiye etmiyorum özellikle hassas ciltlere

    YanıtlaSil