28 Ekim 2015 Çarşamba

Savaroski taşlarla lale vazo değişimi

lale vazo

Savaroski taşlarla yaptığım sizin de hemen hemen her yerde gördüğünüz vazonun değişimini paylaşmak istiyorum. ☺️Bu vazalor şimdilerde bir çok evin dekorasyonunu süslerken bunları değiştirmek farklılaştırmak ta sizin elinizde. Ben savaroski taş ve boncuğu tercih ettim. Tabi taşlar ne kadar gerçek bi savaroski bilinmez :P Çünkü metresi 4 TL idi. Hepsini kullanmadım

lale vazo

İki kat yaptığım bu süslemede savaroski taşların altına ise düz boncuk yaptım. Toplam 6 TL'ye mal oldu bana. 

Boncukları yapıştırmak için öncelikle kafanızda bir tasarım belirleyin ve silikon tabancası yardımıyla yapıştırın. Size fikir olsun diye salyangoz dekor ürünlerini de süsleyerek bir takım oluşturdum. 




Sizinde kendi yaptığınız, evinizde dönüştürdüğünüz, dekorasyona dair eşyalarınız varsa bekliyorum. Hepsine bir yazı hazırlayıp paylaşacağım ☺️

Sevgilerle...

4 yorum:

  1. Bende vazomu değiştereceğim :D fikir için çok teşekkürler başka kendin yap projelerini ve diy fikirlerini de görmek istiyoruz. Pazar kasası süsleme de güzel olmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️ devamı gelecek, takipte kalın 👍🏻

      Sil
  2. Bu vazoyu nereden bulabiliriz acaba. Çok şık bir vazo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir dükkandan almıştım ama büyük pazarlarda dahi bulabilirsiniz :)

      Sil