6 Kasım 2015 Cuma

En iyi doğal lipbalmlar

En iyi doğal lipbalmlar



Kış aylarına girdiğimiz bu günlerde, yüzümüzün kuruması ve dudaklarımızın çatlaması normal. Dudak çatlakaları kötü bir görüntü oluşturduğundan lipbalmımı yanımdan eksik etmiyorum. Dudakları rahatlatarak, nemli bir görünüm oluşturuyor. Tabi içerikleri doğalsa daha bir güzel oluyor. 



en iyi doğal lipbalmlar


Benim denediğim ve memnun kaldım en iyi lipbalmlar:

Hurrow lip balm: Hurrow lipbalm özellikle kışın çok sık kullanıyorum. Kokusu ve yapısı beni çok etkiledi. Bunun hakkında detaylı bir yazı yazmayı planlıyorum. Çünkü kış için çok ideal bir ürün

Nuxe Reve de Miel Lipbalm: Ben Nuxe Lipbalmı geceleri sürüyorum. Çünkü yapısı hemen emilen bir türden değil ve gündüz dışarda sürececeğiniz bir lipbalm olmadığından gece sürüp yattığınızda sabah yumuşacık ve pürüzsüz dudaklara merhaba diyebilirsiniz. :)

Desert Essence Lip Rescue Balm: Ben Essence lipbalmlarının en çok o egzotik kokusunu seviyorum. Gerçekten harikalar. Yoğun bakımı ile kış için ideal.

Now Solutions Vanilla Completely Kissable Lipbalm: Nuxe Miel Lipbalm rujların altına sürüldüğünde yapısını bozuyor.Ama Now Solutions'u rahatlıkla rujlarınızın altına sürebilirsiniz. Diğer güzel bir yanı ise içerisinde Shea Butter bakım yağını bulunduruyor. Ki bu mükemmel bir şey. 

Eos Lipbalm: Eos'un lipbalmını duymayan yoktur sanırım. Şekli itibariyle ve renkleriyle çok şık olmakla beraber organik bir ürün. Eos paraben bulundurmadığı ve şeker ambalajı ile dudağıma günlük nemlendirme sağladığı için tercih ediyorum.

Not: Ayrıca kurumuş, çatlamış Roaccutane ve Zeratonin gibi sivilce ilaçlarının yan etkisi olan dudak çatlamasını önlemek için, yazdığım Blistex Medplus lipbalm'a göz atabilirsiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder