29 Şubat 2016 Pazartesi

Göz altı morluklarına önerim

Gözaltı morluklarına karşı önerim
Göz altı morlukları

Merhabalar uzun bir süredir göz altı morluklarıma karşı çare arıyordum.
Gözaltımda çok morluk yok ama bilgisayar başında geçen sürem arttıkça morluklarımda artmaya başlamıştı. Önce işe bilgisayar ekranımın ışığını en az seviyeye indirerek başladım. İyi geldi diyebilirim. Bu şekilde göz ağrılarımda bitmiş oldu. 


Bir kreme de ihtiyacım olduğunu düşünerek, doğal içerikli yaşım gereği ağıra kaçmadan hafif bir krem olsun derken Herbaderm göz altı torba ve morluk kremi ile tanıştım.

Bir süredir annem torbaları için ben ise morluklarım yani koyu halkalar için kullanıyorum. 

Herbaderm göz altı morluk kremi diğerlerinden farklı olarak, patentli peptidlerin  oluşturduğu anti-inflamatuar, C vitamini, renk açıcı özelliği, göz altlarını sıkılaştıma, göz altlarındaki morluk ve torbaları azaltmaya yardımcı olur şeklinde üzerinde bir yazı bulunuyor. C vitaminli olması çok dikkatimi çekmişti. 

Gözaltı morluklarına karşı önerim
Göz altı morlukları
Benim yorumuma gelecek olursak, ilk kullanımda aydınlandığını görebiliyoruz, ama kıvamı koyu yapış yapış bir krem, oldukça gıcık, yeterince nemlendirmiyor. Bir ton kadar göz altlarım azaldı, bu bana yetti diyebilirim çünkü biliyoruz ki tamamen geçiren bir krem henüz yok :) Yani benimde aman aman bir sorunum olmadığından Herbaderm kremden memnunum. Henüz bitmedi, bittiğinde bakalım nasıl sonuç alacağım.

Göz altı morluklarının nedeni



  • Genetik faktörler (Bazen ne denerseniz deneyin, boşa kürek çektiğimiz anlardır. :)  )
  • Düzensiz uyku
  • İnce cilt dokusu
  • Alerjiler
  • Kolajen kaybı
  • Güneş ışınları
  • Bilgisayar, telefon gibi gözü çok yoran şeyler


Herbaderm göz altı kremini daha yakından incelemek ve almadan önce kendi sitesinden bilgi sahibi olmak isterseniz tık tık

Siz daha önce bu ürünü kullandınız mı?, Sonuçları merak ediyorum ;)

Sevgilerle...
Merve'nin evinden






35 yorum:

  1. bende böyle bir şey arıyordum canım güzel oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. herbaderm'in yüz temizleme jelinden çok memnun kalmıştım, bunu da denemek isterim, önerin için TEŞEKKÜRLER MERVE'CİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, onun hakkında da yorumum gelecek ;)

      Sil
  3. Merhabalar, bu kremi kendi sitesinden mi edindin yoksa başka bir yerden mi aldın :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  6. İlk defa gördüm paylaşım için teşekkürler :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürünmüş not edicem adını:) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  8. Paylaşım için teşekkürler benim de bu sorunum var ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her akşam buz bastır canım biraz üstüne oda çok iyi geliyor ;)

      Sil
  9. güle güle kullan bebeğim bu bizim göz altları deli eder adamı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle bir düzene girsek normale dönerde, giremedik ki

      Sil
  10. Ben kullandım canım bende faydası olmadı ama doğduğumdada varmış bu göz altı morlukları ebem öyle dedi . tatlım bloğuma bir bakarmısın seni tanıttım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) çok tatlısın, hemen gttim bloguna ;) her akşam maydanoz sulu buzlu küplerle masaj yapmakta çok iyi geliyor, genetikte olsa benden söylemesi ;)

      Sil
  11. Teşekkürler en kısa zamanda bakıcam :)

    YanıtlaSil
  12. En yakın zamanda edineceğim bu ürünü. Sorunum genetik faktörlü. Birebir ortadan kaldırmasa da azaltması bile sevindirici olur benim için. Göz altı kapatıcıları bile işe yaramıyor çünkü :( Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maydanoz sulu buz küpleri ile her akşam göz altlarında gezinmek te çok fayda sağlıyor, genetik faktörlü olanlara canım ;)

      Sil
  13. Benim de aşırı yorgunluktan kronikleşti morluklarım :( Bir ton bile azaltsa yeter, mutlaka bakacağım bu ürüne...
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. benimde morluklarım var biliyorsun gittikçe de artıyor ve de genetik bende çözüm arıyordum canım sence bana çözüm olmaz mı yani ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım her akşam yatmadan önce buzluk kalıplarına koyduğun greyfurt suyu ile buz gezdirebilirsin, bir de aynı şeklini maydonoz suyu ile de yapabilirsin. Çok iyi geliyor. ;)) Bu kremde aydınlatıyor ve azaltıyor, watsons'a uğradığında mutlaka bak ;)

      Sil
    2. Buz etki edermi ki benimkiler yapısal yorgunluk yada uykusuzluk etkisi değil canım

      Sil
    3. bir dene canım c vitamini çok iyi geliyor ;)

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Peki göz altında beze falan çıkarıyor mu çünkü bir önceki göz altı morlugu icin kullandığım ürün göz altlarımda ufak bezeler çıkarmaya başladı ve ben de kullanmayı bıraktım. Bu üründe de olur mu?

    YanıtlaSil
  17. Peki göz altında beze falan çıkarıyor mu çünkü bir önceki göz altı morlugu icin kullandığım ürün göz altlarımda ufak bezeler çıkarmaya başladı ve ben de kullanmayı bıraktım. Bu üründe de olur mu?

    YanıtlaSil
  18. ilk denememde fayda etti googlede aradım daha sonra kime ne faydası dokunmuş diye. Gerçekten işe yarıyor yıllardır ölü gibi gezmişim.

    YanıtlaSil
  19. Bende alıcam nasıl acaba

    YanıtlaSil