1 Nisan 2016 Cuma

Vichy Termal Suyu | Babe vücut yıkama yağı

Vichy Termal Suyu Babe vücut yıkama yağı

Öncelikle Hayırlı Cumalar diyerek yazıma başlıyorum :)

Termal sular benim vazgeçilmezim diyebilirim. Senelerdir kullanıyorum, beyaz tenli olmam ve güneşe karşı alerji sebebiyle kullandığım bu termal sudan biraz bahsedelim. 

Daha önce başka bir markanın hücresel su ürününü kullanmaya başlamıştım, o neredeyse bitmek üzere daha sonra onun hakkında da detaylı bilgi vereceğim.

4 gün sonra, umre yolculuğum olduğundan seyahat boylarını vavendu.com sitesinden indirim zamanında aldığım ve yeni yazısını yazmaya başladığım ürünler.

Vichy Termal Suyu Babe vücut yıkama yağı

Vichy Termal Suyu güneşte oluşan kızarıklık ve tahrişlere bire bir diyebilirim. İçerisinde katkı maddesinin olmamasının yanında mineral kaynağı ve hassas cildi yatıştıran güzel bir ürün.

Cildi nemlendirmeyi, serinletmeyi ve yenilemeyi vaadediyor. Yerine getiriyor mu derseniz, kesinlikle evet!

Termal su nasıl kullanılır?


Püskürtme kısmını ben sevmiyorum açıkçası, çünkü eşit püskürmüyor ve sorun çıkartabiliyor. Cildimi temizledikten sonra püskürtüyorum ve minik dokunuşlarla masaj yaparak cildimin emmesini bekliyorum.

Bir süre sonra cildinizde güneş sebebi ile oluşan kızarıklığı aldığını görebilirsiniz. Bir çoğu bu ürünü tıraş sonrası, hassasiyet oluşan ciltte de rahatlama amacı ile kullanıyor. Makyaj sabitlemek için kullananlar var ama ben tavsiye etmiyorum, sonuçta cildin emmesi gerekiyor bu suyu. Makyajınızı çıkardıktan ve cildinizi temizledikten sonra püskürtün ve TV'nin karşısına geçin :)

Diğer bi aldığım ürün ise Babe vücut yıkama yağı

Yine paraben içermeyen bir ürün olmakla beraber kuru ciltlere şiddetle tavsiyemdir. Vücudunuzda oluşan tahrişlere, kuruluklara anında nem veriyor. İçerisinde Omega 3,6 ve 9 bulunuyor. F vitamini ile de nem dengesini korumaya yardımcı oluyor. Cilde sağlıklı parlaklık kazandırıyor. Büyük boyu: 59,68 TL


Bu diğer ürünler ise ürünlerin yanında gönderilen testerlar, Nuxe'nin el kremi müthiş! kokusu ve nemlendirmesi, yağlı olarak elde durmaması harika, kokusu çok ama çok kalıcı. Birde Nuxe'nin gece kremini denedim, kokularına bayılıyorum gerçekten. Yaşım henüz 24 olduğundan hepsini deneyemeyeceğim, anneme verdim diğerlerini. Onun dışında annem babenin göz altı için kırışıklık ürününü kullanmış bu tüplerde, çok memnun, belirgin sonuç verdiğini gözlemledik. 

Siz termal sular hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgilerle...
Merve'nin evinden..


27 yorum:

  1. bende avene termal suyunu kullanıyorum vichy alacağım mutlaka... güzel yazı olmuş Mervecim ^^

    YanıtlaSil
  2. allah kabul etsin merve çok sevindim sıkı takipçinim

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan :) bahar geldi tabi her yer çiçek açıyor yüzümüz de pırıl pırıl olsun dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merve :) Kesinlikle öyle :)

      Sil
  4. Allah kabul etsin banada nasip etsin insallah.İlk fırsatta denemek istediğim ürünlerin basında geliyor termal su:)

    YanıtlaSil
  5. termal su olmadan cilt bakımımı tamamlamam ben .-))

    YanıtlaSil
  6. Ben babe ürünlerini seviyorum. Bir keresinde cildim için sabun benzeri bir sıvı kremini kullanmıştım. Yumuşacık yapıyor. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle canım güneş kremini severek kullanmıştım, diğerleri de gayet iyi :)

      Sil
  7. Allah kabul etsin canım. hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  8. Thermal sular da çok meşhur oldu. Bu arada güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. I like your post :)
    I follow you too :)

    YanıtlaSil
  10. La roche posay ve Avene termal suları kullandım ama Vich denememiştim, bu yaz ben de deneyeyim. Babe ürünlerini ben de çok seviyorum canım :) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avene termal suyunu da ben çok merak ediyorum :) ama aynıdır bence hepsi :)

      Sil
  11. Termal sular içinde denemediğim bir Vichy kaldı sanırım...

    YanıtlaSil
  12. allah kabul etsin. Termalsuyun mucizesini bizzat yaşıyorum. Cildim tüm aknelerden arındı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım, ovv süpermiş, bu etkisini bilmiyordum ben şahsen

      Sil
  13. teşekkür ederim canım, termal sular çok iyidir 18 yaşımda cilt doktorum tavsiye etmişti :)

    YanıtlaSil
  14. Hi,thank you for your visit :) I'm following you too :)

    YanıtlaSil