14 Haziran 2016 Salı

Organik ürün buldum | Saç dökülmesi için Ersağ Bio şampuan kullandım


Saç dökülmesi için Ersağ Bio şampuan kullandım
Saç dökülmesi için Ersağ Bio şampuan


Saç bakımı konusunda doğru ürün arıyor olabilirsiniz. Özellikle saç dökülmesi için aradığımız yollar Google amcayı bıktırdı.

Biliyorsunuz kısa bir süre önce evde keratin bakımı yaptım ve saçlarım çok güzel oldu. O yazımı okumak isterseniz: Keratin bakımı

E tabi cildimize nasıl düzenli bakım yapıyor güzel görünmesini istiyorsak saçlar içinde bu geçerli. Devamlı sulamak, iyi bakmak gerekiyor. Bunun için yeter artık kremler, serumlar dedim ve organik devamlı kullanabileceğim, güvenilir bir marka istedim.


Reklamlarda meşhur şampuanlara güvenmiyorum. Tabi bazıları hariç, vaatlerini yerine getirenlerde olabilir (!) Kendimden biliyorum reklam şirketinde çalışırken slogan üretmeye çalışırdık ürünle alakalı olmasa bile :) kulağa farklı ve iyi geliyorsa tamam seçilmiştir hoppaa tasarıma :)

Neyse işte Zeynep ablacığımla bir gün kahve içerken böyle bir konuşma geçti. O da kendisi bizim burada Ersağ satıcısı.

Ersağ organik olduğunu söylüyor ve bu yüzden kozmetik işine girmiyormuş genelde böyle şampuan ve temizlik ürünleri satıyor. Aracı satıcılar yardımıyla. 

Kozmetik ürünleri ne kadarda doğal olsa muhakkak tutucu olması için kimyasal içerirmiş felan baya bi konuştuk. Ondan tester istedim şampuanları denemem için.

Günlük saç dökülmelerim var. Saçlarımında bu halini bozmadan beslesin gür halini korusun diye, bana bir kremli Ersağ şampuan testerı verdi bir de bu Bio şampuan. Kremli olan saçımı çok çabuk yağlandırdığı ve dökülme yaptığı için beğenmedim.


Saç dökülmesi için Ersağ Bio şampuan kullandım
Saç dökülmesi için Ersağ Bio şampuan

Peki Bio şampuan etkili mi?


Ersağ Bio şampuan ile saçlarım çok hızlı uzamaya başladı. Birde saça dolgunluk veriyor. Tabi herkeste aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum. Şuana kadar 3 kişi kullandı ailemde 3ümüzde çok memnun kaldık.

1000 ml olması çok ama çok iyi çok uzun süre gidebilecek bir ürün. Haftada en fazla üç kez kullanılması öneriliyor ve çok küçük miktarda sıkılıp çok iyi durulanması gerekiyor. Fiyatı evet biraz pahalı: 55 TL'ye aldım. Ama aylarca gidebilecek bir ürün. Pompası da yanında geliyor.

Saç dökülmesi kadın erkek herkesin sorunu olduğundan saçlara iyi bakmak gerekiyor. En büyük hazinemiz saçlarımız değil mi :)

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...




73 yorum:

  1. ben kullanıyorum şuan ersağ şampuanını bana da çok iyi geldi güle güle kullan Merve'cim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm😍 bende ersağa aynen devam etmeyi düşünüyorum😍

      Sil
    2. Sac uclarimda kiriklar varda kiriklarada iyi gelirmi duzelirmi kullansam merve hanim

      Sil
    3. Kullanıyorum muhteşem bir üründür

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ilk kez duydum yerine getirdikleri harika. Elidor kullandım ama saçımı mahvetti :( şimdi düzgün şampuan arayışındayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elidor en son 12 yaşımda kullanmıştım saçım aşırı kabarmıştı☺️ sonra neler çıkardı bilmiyorum 😏

      Sil
    2. Canım ben Ersağ saticisiyim istersen irtibata gecebiliriz

      Sil
    3. Benim şaçlarım çok dökülüyor bu ersağ şampuan iyi geliyor dökülen saçların yerine tekrar felan çıkıyor diye duyum aldım bilgi verir misiniz acaba?

      Sil
    4. Ersağ Argan yağlı şampuan ve bio ikisini kullanıyorum birde Ersağ saç bakım yağı. Bunlar sayesinde üye oldum ve üye yapmaktayım. 🥰

      Sil
    5. Ersağ Argan yağlı şampuan ve bio ikisini kullanıyorum birde Ersağ saç bakım yağı. Bunlar sayesinde üye oldum ve üye yapmaktayım. 🥰

      Sil
    6. Evet canım çıkarıyor ilk önce ölü hücreleri temizleyip yeni hücreleri çıkartıp canlandırıyor yanında saç TONİĞİ aldığınızda etkisini daha çabuk göreceksiniz ayrıca kullandığınız rimelin içine 2damla saç TONİĞİ konulduğunda kirpikleri besleyip uzamasını sağlıyor

      Sil
    7. Evet canım çıkarıyor ilk önce ölü hücreleri temizleyip yeni hücreleri çıkartıp canlandırıyor yanında saç TONİĞİ aldığınızda etkisini daha çabuk göreceksiniz ayrıca kullandığınız rimelin içine 2damla saç TONİĞİ konulduğunda kirpikleri besleyip uzamasını sağlıyor

      Sil
  4. temizlik ürünlerini kullandım çok etkili ersağ bu konuda onlarıda tavsie ederim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onlarıda baya öveni duydum ama denemedim hiç bakalım artık ☺️

      Sil
  5. ilk kez duydum bu ürünü....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni sayılırım etkilerini görünce devam ediyorum :)

      Sil
  6. Şu an kullandığım şampuandan çok memnunum ama bu şampuanı da denemek isterim doğrusu. Sürekli aynı şampuanı kullanınca bir süre sonra etkisini yitiriyor çünkü. Değerli tavsiyen için çok teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle sade cilt bakım ürünleri de aynı şekilde cilt alışıyor sanırım.. ;) ☺️
      sevgilerle..

      Sil
  7. Bende de dökülme sorunu var buna bakıyım iyi gelir insallah :)

    YanıtlaSil
  8. saç dökülmesini kesmesi harikaymış..

    YanıtlaSil
  9. Ah saç dökülmesi ah bazen kel kalcam diye korkuyorum :) o kadar dökülmeye yine sacliyim o ayrı 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa önlemini al Betül'cüm yoksa ilerde daha kötü olabilir

      Sil
  10. Şuan bende çok merak uyandırdı.Ev arkadaşım saç dökülmelerinden çok şikayetçi.Sanırım şuan ona güzel bir hediye buldum.Çok sevindim elinize sağlık *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim umarım umarım arkadaşınıza da çare olur :)

      Sil
  11. Haftada 3 mu.. Arada normal sampuan mi kullanacagiz o zaman.. Benim.saclar yagli.hele yaz da geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şampuan olmamalıymış canım yine bitkisel ama başka bir şampuan kullanılmalıymış, saça tekrar kimyasal bir ürün sürmemek gerekiyormuş, aldığım bilgilere göre ☺️

      Sil
  12. benimde dolgunlaştırması ilgimi çekti de ilk defa duyuyorum bende bu markayı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Ersağ ürünlerini hiç denemediğim bir marka.Memnun kalmış olmana çok sevindim ♥

    YanıtlaSil
  14. Merveee yavru fiyatı gerçekten fazlaymış ama dediğin gibi aylarca giderse bereketli ürün oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt nohut kadar sıkınca bayaa bereketli oluyoo😂

      Sil
    2. Komşum sen bulursun onu indirimden :D

      Sil
    3. Bu arada uzun süredir ilk defa "robot değilim" dedim çok heyecanlandım Gözde :D En iyi sen anlarsın!
      Sevgiler ikinize de ;)

      Sil
    4. hehe sevgiler canım, indirime girmiyo sanırım avon gibi satış danışmanları felan varmış ersağın :D bulursan öyle birini ondan al canım mıtlaka ;)

      Sil
    5. merhaba ben ersag saticisiyim yardimci olurum seve seve mukemmel urunleri gulcin bodur face adresim

      Sil
  15. Yağlı saç sorunu bende de var Merve :( Hatta bununla ilgili akıl danışan bir yayın yapacağım :D
    Diğerinden memnun olmana sevindim, peki saç tellerini kalınlaştırdı mı?
    Fiyatı pahalıymış ama miktarı fazla, hele de memnun kalınırsa yüksek değil bu rakam bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı saç için saçı alıştırmak gerekiyo canım önce her gün yıkamamn lazım. Saç tellerimi baya kalınlaştırıp dolgunluk veriyo o yönünü çok sevdim. Yani makul bi fiyatı var haftada en fazla üç kez ve çok az sıkıp çok fazla durulamak gerekiyor. Sanırım devamlı bio'nun izinden gidecekimm ;)

      Sil
  16. Saçlar ne çok bakım istiyor ya :D Dökülme, yağlanma bende de oluyor, bu ürünü duymamıştım. İnceleyeceğim, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yap yap bakım gına geldi artık bi şampuandan devam etmeye karar verdim :D

      Sil
  17. Organik ürünler saçlarımı sertleştiriyor evde bir sürü var bitsin diye kullanıyorum ama bunu denemedim ilk fırsatta bakacağım sağol:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sertleşme olmadı canım, bundan önce sarımsaklı, ısırganlı çok şampuan denemiştim geçen sene, ama mahvediyorlardı.

      Sil
  18. Saç dökülmesine çare bulamayanlardanım. Bu markayı hiç denemedim ama mutlaka deneyeceğim Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederimm umarım size de çok iyi gelir ;)

      Sil
  19. Bende kullanmaya başladım.Kac güne etkisini gösterir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende iki haftada baya etki etti hala severek kullanıyorum ;)

      Sil
  20. Ben yeni başladım.Acaba etkisini ne zaman gösterir

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Sac uclarimda kiriklar var kiriklara iyi gelirmi onerdiginiz urun duzelirmi ? Merve hanim.

    YanıtlaSil
  23. KULLANMAYIN DAHA DA ÖLDÜRUYOR. BEN SACIMI HEP KISA TUTUYORUM DÖKULMESIN DIYE. BUNU KULLANINCA HEP 10 15 SAC TELI DÖKÜLÜYOR O SAÇ TONIK ILE. AMA KEFIR SABUNUNDA HIÇ DÖKÜLMÜYO. RESMEN KAZIKLAMA ALMAYIN YALAN DOLAN.

    YanıtlaSil
  24. Yorum kotu olunca yayinlamiyorlar. Hic memnun degilim. Yayinlayin hadi gerçek eleştiri verebiliyorsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz silinmedi, onay için bana gönderildi. Bu şampuan benim para ile satın aldığım, hiç bi şekilde satışını yapmadığım üründür. Kendi şahsi görüşlerimi paylaştım, bana ve başkasına iyi gelebilir size veya başkasına kötü gelebilir. Her ürün herkese iyi gelecek diye bir kaidenin olmadığını hepimiz biliyoruz.

      Sil
  25. Merhaba, günümüzde pek çok kişi kellik ve saç dökülmesi gibi sorunlar ile yakınıp durmakta! minoxidil şampuan ile kısa süre içerisinde eskisinden daha güçlü ve gür saçlara sahip olmak artık çok kolay. Ben kullandım gerçekten çok işime yaradı teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ediyorum. Kullanılması gereken en iyi saç çıkarıcıdır.

    YanıtlaSil
  26. merve hnm aldım ama inan'ın korkuyorum saçlarım ince telli az onlarda dökülürse 😩😩😩😩

    YanıtlaSil
  27. Ben yeni aldim ama daha kullanmadim sac dokulmem var sizce iyi gelirmi kullanayim mi

    YanıtlaSil
  28. Ben yeni aldim ama daha kullanmadim sac dokulmem var sizce iyi gelirmi kullanayim mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kullanmalısınız harika bir ürün yanında dönüşümlü olarak kremli yada propolis mavi olanıda alın karışık yıkayın farkı göreceksiniz

      Sil
  29. Ben artık saçlarıma hep doğal ürünler kullanıyorum şampuan, krem. maske hepsi doğal ve saçlarım da yağlanma kepek kaşıntı dökülme tarzı şeyler olmuyor doğal kullanmaya başladığımdan beri liquid keratin kullanmaya başladıktan sonra saçımla ilgili hiç sorun yaşamadım evde hazırlamaya uğraşma derdinden de kurtuldum sipariş veriyorum hemen geliyor ve saçlarım da sadece kepeği yağı gidermiyor aynı zamanda saçım daha sağlıklı ve dolgun görünüyor içeriğindeki doğal keratin sayesinde.

    YanıtlaSil
  30. Ben de oglum icin aldim bir aydir kullaniyor ama sacin cogu dokuldu su anda acilmalar var ne yapacagimizi bilmiyoruz acaba geri cikar mi

    YanıtlaSil
  31. Bende daha yeni aldim sanki biraz azalma oldu gibi tabi beslemmemede dikkat ediyorum.Dokulmem durursa sürekli kullancam kokusu çok hoş

    YanıtlaSil
  32. Ersağ mükemmel bir ürün herşeyi ile kullanmanızı tavsiye ederim üye olmak isteyenler daha uygun alıyor koliniz eve teslim ediliyor bana mail den ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  33. Ersağ mükemmel bir ürün herşeyi ile kullanmanızı tavsiye ederim üye olmak isteyenler daha uygun alıyor koliniz eve teslim ediliyor bana mail den ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  34. MERHABALAR BENİMDE SAC DOKULME SORUNUM VAR BANA ERSAG SAMIRSAK OZLU DİYE ŞAMPUAN VAR DEDİLER FAYDASI OLURMU VE NASIL SATIN ALICAGIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ İRTİBAT: 1canbeq@ gmail.com

    YanıtlaSil
  35. MERHABALAR BENİMDE SAC DOKULME SORUNUM VAR BANA ERSAG SAMIRSAK OZLU DİYE ŞAMPUAN VAR DEDİLER FAYDASI OLURMU VE NASIL SATIN ALICAGIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ İRTİBAT: 1canbeq@ gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar..Bi sorum olucak..Seyhan h ben gunde 5 defa abdest almakla mukellefim ve sacimi mehz etmeliyim..bu de yaz ayi olunca sicaktan terliyorsynuz ve bedeniniz hem de kafanizi gynde 1 defa yikamalisiniz..ne oneriyorsunuz ? Sayqılar..

    YanıtlaSil
  37. Kesinlikle kullanmayınız yüzlerce şikayet var saçları döküyor boş işler bunlar türkiye kozmetikte çok geride saç getiren şampuan olamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana belki iyi gelmemiştir. AMA BİZ KULLADIK bizim saçımıza çok iyi geldi,sonra bu işi bende yapmaya bşladım 4 yıldır yapıyorum ve çok ta iyi satıyorum bir alan bi daha alıyr.

      Sil