24 Şubat 2017 Cuma

Matlaştıran güneş kremi-Solante Acnes Tinted


Matlaştıran güneş kremi-Solante Acnes Tinted
Matlaştıran güneş kremi-Solante Acnes Tinted
Merhaba

Yaz yaklaşıyorken matlaştıran güneş kremi arayışındaysanız size 50 faktörlü Solante Acnes Tinted önereyim o zaman 

İlk kez Solante markasına ait ürün kullandım. Fiyatları ortalamanın üzerinde olan, reklamlarda çok görmediğimiz kaliteli bir marka diyebilirim. 

Burada güneşten korunmamız gerektiğini anlatan uzun yazı yazmayacağım ama Cildinizin genç kalmasını, lekelenmesini istemiyorsanız ve sağlığınızı da düşünüyorsanız mutlaka güneş kremi kullanmalısınız. 


Cildinize iyi geldiğini düşündüğünüz ürünlere de para vermekten çekinmeyin. Sağlığınız söz konusuysa sakın ucuza kaçmayın derim.

Beyaz tenli olduğum için kendimi bildim bileli pek çok güneş kremi kullandım. Her ne kadar 2 veya 3 yıl ömre sahip deselerde ben 12 ayda bir değiştiriyorum. Hepsi bitiyor mu bitmiyor. Annem ile beraber kullandığımızda bitirebiliyoruz :) 

E cilt beyaz olunca lekelenmeye de müsait oluyor. Çok şükür öyle dertlerim olmadı, yaz kış kullandım güneş kremlerini. 

Solante acnes Tinted ile de arkadaşım sayesinde tanıştım. Çünkü daha önce hiç duymamıştım.

Matlaştıran güneş kremi-Solante Acnes Tinted
Matlaştıran güneş kremi-Solante Acnes Tinted
Eskiden güneş kremleri aşırı yağlı, koyu kıvamlı, gözenekleri tıkayan yapıya sahipti. Kullanmaktan nefret ederdim gerçekten. Yüzde beyaz tabaka gibi kalırlardı. Şimdilerde her şey çok gelişti.

Solante Acnes Tinted spf 50 


Denediklerim içinde en mükemmel güneş koruyucu diyorum.

Solante Acnes bize: Akneli, yağlı ciltleri yağlandırmadan, gözenekleri tıkamadan güneşe karşı korumayı vaadediyor. 

Cildin sebum üretimini dengeliyor. 

Hafif nemlendiriyor ve hafifte kapatıcılık sağlıyor. Öyle kapatıcılık sayılmaz renk dengeliyor. Ama benim beyaz tenimde azıcık belirgin oluyor. Bu yüzden renksizleri de var ondan alacağım.

Vaadettiklerinin hepsini karşılıyor diyebilirim size. 

Yağlandırmıyor ve mat tutuyor gerçekten. Daha önce böylesini görmedim.

Sivilce veya akne sorunum yok ama cildim yağlı. Bu yüzden akneli ve sivilceli ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği yapıya sahip. Hem azıcık renk veriyor hem de nemlendiriyor. Sürdükten 3 dakika kadar sonra ise mat hale geliyor. Parlama yapmıyor. 

Sivilce ve aknelerimi kapatır mı? diye sorarsanız asla kapatmaz. Daha çok renk dengeleme gibi işlevi var.

Özellikle plajlarda renkli kozmetik ürün kullanmak zorunda kalanlar için mükemmel ürün.

Azıcık miktarı güneşten korumaya yetiyor. Cildim asla kızarmadı. Ama suya girip çıktıktan sonra veya terledikten sonra mutlaka tazeleme gerekiyor. 

Fiyatı: 99 TL'ye eczaneden aldım. 

Son olarak renksiz olanın adı Solante Tele-Rubor Güneş kremi, renkli isterseniz Solante Acnes Tinted :) Tabi losyon vs. bir çok ürünü var.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden



KaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydet

29 yorum:

  1. yaz yaklaşıyoken bu ürüne bakmak lazım o zaman ! not ettim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çocukluğumdan beri güneş alerjim var Merve'm😓 Dolayısıyla güneş koruyucu içeriklerle ilgili bilgim de az değil. Solante'yi bana doktorum önermişti ve en iyi koruyucu içeriklere sahip markalardan biridir. Senelerdir kullanıyorum, blogda da immuna çeşidinin yazısı var. Çok iyi bir seçim yapmışsın😍 Güle güle kullan canım, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok sevindim Blana'm doktorun önerisi olmasına.. benimde öyle felaket alerjim oluyor ellerime kadar sürüyorum yoksa nasıl kaşıntı oluyor anlatamam :/ Ama bana güneş alerjisi sebamed güneş koruyucu kullandıktan sonra oldu :/

      Sil
  3. Tesekkürler paylaşım için ;)

    YanıtlaSil
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  5. Markayı gördüm duydum canım ama hiç incelemedim yazın benim için fikir oldu teşekkür ederim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım ben henüz yeniyim bu marka da ama çok beğendim en sevdiğim oldu diyebilirimm :)

      Sil
  6. Güneş banada hc yaramıyor hemen yanıyorum zaten.Tesekkrler bilgi icin.

    Bu arada etkinlige katıldınz mi yoksa sadece yorummu yaptınz 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle canım alerjim var güneşee :/ katılmadım canım ;)

      Sil
  7. Bunu deneyebilirim. Ben yaz kış koruyucu krem kullananlardanım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Doktorların da önerdiği bir marka Solante. İnternette daha uygun fiyatlara gördüm sanırım. Güneş kremi çok önemli. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Love all the photos!!

    YanıtlaSil
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Merve hanim cok tesekkurler oncelikle bikze boyle bir imkan sundugunuz icin....benim gozum alerjik bir durum rcikt i bana hep goosh kulla diyorlar sizdenmi temin edicem

    YanıtlaSil
  12. Yaaa gunes bana da yaramıyor 😭

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben bi şey sormak istiyorum. Ben de bu kremden kullanıyorum ama renkli bi yapısı olduğu için gece yatmadan önce yüzümü yıkamalı mıyım? Akne tedavisi gördüğüm için yüzümde başka bir kimyasal kullanmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  14. Çok güneslenen biri olarak ihtiyacim var. Arastirayim bunu tesekkürler.

    YanıtlaSil
  15. merhabalar :) sizce günes kremi olarak Hamilton everday face mi solante acnes tinted mi ? cildim aşırı olmasada yağlı ve sivilce lekeli ? hangisini kullanmam daha dogru olur ?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba matlasmatlas özelliği var o ne demek oluyor cildi matlastiriyor mu bronzlastiriyor demek mi

    YanıtlaSil
  17. Peki rengi koyu geliyor mu, ben beyaz olanını kullaniyordum ancak hafif kapaticiligindan dolayı bunu denemek istiyorum simdi, fondötenlerin en açık ikinci tonunu kullanırım genelde benim için rengin koyulugu problem olur mu yüzünde çok sırıtır mu

    YanıtlaSil
  18. Merhaba benjmde cildim beyaz ve cok cabuk kizariyorum ayni zamanda yuzumde güneş lekeleride var eczaci bana salonte acnes i onerdi yuzumdeki kızarikligi giderirmi

    YanıtlaSil
  19. Meraba bugün bende dktr tavsiyesiyle solante tele rubor aldım ama benim yüzümde abartılacak kizariklar olmuyor sizce degistirmelimiyim henüz kullanmaya başlamadım.

    YanıtlaSil
  20. Mrb. Doktorundan tavsiye istemiştim bana da solante acnes tinted önerdi. Ben yüzümdeki ufak tefek de olsa sivilceleri kapatabilen ve rengimj açabilen bişey istiyorum ama sizce hangisini kullanmalıyim? Ya da bu acnes tinted iyi mı benim için?

    YanıtlaSil
  21. Bende bu kremden almak istiyorum ama renki mi lsam renksiz mi kararsız kaldım cildim beyaz kremin rengş çok koyu kalır mı acaba ne tonda bir rengi var bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil