8 Şubat 2018 Perşembe

Loreal Saf Kil Peeling Jeli vaatlerini karşılıyor mu?

Loreal Saf Kil Peeling Jeli vaatlerini karşılıyor mu?
Loreal Saf Kil Peeling Jeli vaatlerini karşılıyor mu?

Loreal Saf Kil Peeling jeli biliyorsunuz serisinin en başırılı ürünleri arasında yer alıyor. Jel yazıyor ama kıvamı tam jel gibi değil daha kıvamlı bir yapıda. 

İçerisinde minik partiküller var. Büyük değil ve yüzü çizmiyor. Yosun özleri barındırdığından kırmızımsı renge sahip.


Su ile nemlendirdiğim yüzüme sürüyorum. Sivilce olmamasına dikkat edin. Sivilcenizi tahriş edebilir.  Göz altlarım hariç tüm yüzüme masaj yaparak yediriyorum ve biraz kurumasını bekliyorum. Kuruduktan sonra yıkayıp arındırıyorum. Ardından gül suyu ile tonikliyorum.

Kurumasını beklemek zorunda değilsiniz ama ben kurutup yıkadıktan sonra daha iyi sonuç aldığımı farkettim.


Loreal Saf Kil Peeling Jeli vaatlerini karşılıyor mu?



İlk vaadi ve en dikkat çekici olanı gözenekleri temizleyip sıkılaştırması. Çok güzel temizlediğinden beni memnun etti. Karma cilt tipine sahip olanlar için olan bu ürün kuru ciltleri kurutabilir. Gözenekleri de sıkılaştırdığından benim için yeterli bir ürün oldu. Günde iki kez kullanılması gerektiği yazıyor ama ben bir kez kullanıyorum.

Loreal Saf Kil Peeling Jeli indirimsiz olarak Watsons'tan 22TL'ye aldım. İndirimli günlerde 13TL'ye de bulabilirsiniz.:)

Sevgilerle...
Merve'nin evinden..



3 yorum:

  1. bunu merak ediyorum kömürlü olanı denemiştim ama bir fayda görmedim

    YanıtlaSil
  2. İndirimi bekleyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettiğim bir üründü indirimde alıp deneyebilirim karma cildim var uygun gibi görünüyor... sevgiler :*

    YanıtlaSil